Olipas Eepulla taas mukavaa tekemistä, yhtä possuilua lukuun ottamatta. Nähtävästi yksi liike per kisa on sikailtava -kaikenvaralta. Mutta siis, Kannuksessa tuomarina Veijo Kinnunnen.

Luoksepäästävyys: 9, rämmittii alokasluokka laittamatta tätä liikettä ikinä kuntoon. Ehkä opetan sen joskus tulevaisuuden BH;seen. Ehkä.

Paikalla makuu: 9½, pää pyöri vähäsen

Seuraaminen kytekttynä: 9, hetkittäin keuli

Seuraaminen vapaana: 9, sama

Maahanmeno: 10

Luoksetulo: 10

Seisominen: 5, pysähty näppärästi, mutta just ennen kuin käännyin alko hiippailemaan luokse. "Arggghh" -äänne ja pysähty. Mutta eipä sika oo tätäkään tehnyt ikinä aikaisemmin.

Hyppy: 10

Kokonaisuusvaikutus: 10, tuomari kysy multa, että mitä mieltä olin meidän kokonaisvaikutelmasta. Mä olin hämilläni et ihan hyvä tai jotain.... Tähän tuomari naurahtaa että ai jotain sinne päin, ja antaa kympin :D.

yht. 181,5p ja 1-tulos

Minun sikapossullanikin on nyt titteli nimenedustaa komistamassa. En haluais valittaa, ja jossittelukin on turhaa, mutta jos se seisominen ois onnistunut niin ois tullut luokanvoitto ja KP. No, Elvis lupas mulle, että on seuraavista kisoista hamaan tulevaisuuteen aina täydellinen :D. Hieno Ukko se on <3. Nyt otetaan vähän treenilomaa ja sen jälkeen tiukkaa vääntöä avon ja voivoi -liikkeiden kanssa.