Niin, viime yönä siinä 5 aikoihin oltiin kotona Lanzarotelta, Kanarian saarilta. Nera oli niin onnesta soikeana että oli mennä seinistä läpi. Tässäpäs lyhyt matka kertomus:

Sunnuntaina: Lähdettiin kohti Helsinkiä ja oltiin Espoossa serkullani yötä.

Maanantaina: Lento lähti kello 10. Lento kesti semmoset 6 tuntia. Kello siellä oli 2 tuntia jälessä. Illalla mentiin kaupungille syömään.

Tiistaina: otettiin aurinkoa ja sun muuta pientä mukavaa.

Keskiviikkona: Oli retki päivä. Mentiin eka tyrskykalliolle (kuvia), ratsastettiin kamelilla ja mentiin tuli vuorille. Tehtiin linja-autossa kraateri ajelu (kuvia).

Torstaina: Kavuttiin läheiselle tuli vuorelle ja kierrettiin sen kraateri.

Perjanataina: Vuokrattiin auto ja huristeltiin saaren pohjois osiin. Käytiin kaktus puistossa ja uimarannalla syömässä eväitä.

Lauantaina: Kaupusteltiin vähän isommassa kaupngissa. Meidän hotelli oli Playa Blancassa.

Sunnuntaina: Oli lämmintä ja vietettiin ranta elämää. Maanantaina lähdettiin kotiin.

Et sellanen reissu tässä jotain kuvia:

lomaLanzarote2009068.jpg lomaLanzarote2009066.jpg  Kraateri ajelulla

lomaLanzarote2009060.jpg lomaLanzarote2009105.jpg lomaLanzarote2009083.jpg lomaLanzarote2009081.jpg lomaLanzarote2009052.jpg lomaLanzarote2009048.jpg lomaLanzarote2009013.jpg lomaLanzarote2009023.jpg

Tun vuoren päälle me kiivettiin.

--------------

Iltapäivällä vähän tokoiltiin Neran kaa. Aloitettiin paikalla makuulla. Eka olin  suunnillen minsan 10 metrin päässä. Sitten laitoin namin tassulle ja olin mertin päässä puol minsaa. Ja sit vielä varmaan 20 m päähän 15 sek. Makas rauhassa eikä yrittänytkään nousta, ja Ninni kiehnäs n. 15 cm päässä. Sen jälkeen otin luoksetuloja. Eka ihan tavallisen. Istu hienosti suoraan mutta tuli sellasella kävely vauhdilla! Laitoin istumaan ja roikotin naru palloa jalkojen välissä ja kun koira oli puoli välissä nakkasin pallon taakse päin, koiruli pysähtyi ällistyksestä täysin ;D. Sitten saman lainen ilman pallon heittoa ja tuli nopsasti.

Sitten otettiin vähän seuraamista jossa oli täys käännöksiä ja nopeuden vaihdoksia. Teki iloisesti ja nätisti. Sitten, meidän pään vaiva, jonka opettamisen oon jostain syystä lykännyt tosi pitkälle, eli seisominen. Siinä tahto tassutella ja nuuhkia maata. Tää pitää ruveta laittaan kuntoon!

-------

Illalla oli vielä agi treenit. Kouluttautujaksi oli lupautunut Tarmo Ryytti. Oli tosi kivat treenit ja Tarmo oli hyvä neuvoja. Eka rata meni aika penkin alle. Eka oli kepit. Ne meni ihan ok, Sitten suoraan putkelle josta takan leikkaus jonka jälkeen joku haju oli kentän laidalla ja päätti kirmata sinne.

Toka rata tehtiin samoilla esteillä eri suuntaan (ei tarvinnut takan leikata). Kuumutin Neraa potkimalla lunta, ja nyt Neralla meni tosi hyvvin! Lopuksi laitettiin neljä hyppyä puolen metrin välein eri korkuuksille, jotta koira oppii hallitsemaan hyppy tekniikkaa. Nera lähti hyvin mutta kompastu kolmannella esteellä ja rimat ja koira lenteli. Otettiin uusikisi ja meni oikein. Lopuksi Demi ja Nera leikki.