Viime päivityksestä on sopivasti kulunut viikko, niin voisi kirjoitella mitä kuluneen viikonaikan ollaan treenailtu. Sunnuntaina (voi kauhee miten nopeesti nää päivät menee) käytiin Elviksen kanssa ennen näyttelytreenejä jossa olen jonkinnäköinen apuohjaaja, jos olen oikein käsittänyt,  treenaamassa keinua ja tokottelemassa. Edistystä oli tapahtunut viimekerrasta, eikä pikkumies tipahtanut keinulta kuin kerran! Eli kaikki jalat oli kutakuinkin laudalla :D. Olen kyllä tyytyväinen Ee:n "ylösmeno" kontakteihin, nyt pitäs alkaa hinkkaan alastulon kontaktit (E tekee 2on2off).

_smaller.jpg

_smaller.jpg

Seuraamisessa  keskityttiin käännöksiin (joista mä onnistun tekemään aivan uskomattomia ongelmia...), eli lähinnä imuttelua. Perusasennossa takapää jää vähän "lenkottamaan" kireoon, eli korjailtiin myös sitä. Ja leikityksestä maahan menoja ja niihin nopeutta.

Neran ja Sannan + pilkkujen kanssa käytiin hallilla keskiviikkona. Keinun, keppejen ja tottistelun iloista sekamelskaa. Täyyy kyllä todeta, etten ymmärrä mikä meni niissä viimekesän viimeisissä kisoissa ennen onnettomuutta meni kepeissä vikaan, kun Nera painaa niitä aivan mahtavasti. Irtoaa, anataa mun leikata ja tehdä kaikkea typerää eikä mikään häiritse.

Harjoiteltiin paikalla vasempaan käännöstä, että toi alkas käyttää sitä takapäätään käännöksissä. Seuraa käskyn kuultuaan pyrkii edistämään, joten ne hankaloittivat asiaa, mutta ihan kivoja siirtymisiäkin tuli. Seuraaminen myös ihan jees, liikkeelle lähdössä pää menee kummallisesti alas, liikkeelle lähtöihin siis treeniä!

_smaller.jpg