Eilen oli siis BH kurssin vika kerta ja epävirallinen BH-koe, ilman kaupunki osuutta. Meitä ei ollut taas kun se kaksi ja arvottiin niin minä ja Nera oltiin eka. Virittelin sitä siinä vähän kun collie meni p-makuuseen. Sitten lädettiin liikkelle. Ja hyi, mitä sikailua koko seuraaminen kontakti ties missä, ja täyskäännöksen jälkeen pysähty rapsutteleen itteensä. Ite sekosin askelissa ja oli meno matkalla puolessa välissä menossa 72 :D! Henkilö ryhmän unohdin suorittaa kun päästin irti, niin tein sen lopuksi. Ja minne se evvk koira katos, kun mulla on tässä iloisesti ja hienosti työskentelevä otus?! Irti seuraaminen oli super hieno, vaikka matka olikin Neran tasolle hieman pitkähkö. Marikin sanoi että oli tosi hienoo, mutta vasemmalle käännökset oli kyllä katasrofi (niin kyllä olikin!!).

Istumisessa hidastin hieman vauhtia kun ei ole tarpeeksi treenattu sitä. Muuten oli hyvä. Maahan meno oli kyllä erinomaisen arvoinen suoritus ja luoksetulossakin istui suoraan!!! Mari sanoi että olin hieman kääntynyt koiraan päin kun olin sanonut käskyn. Lopuksi paikkalla oloon. Olin koiraa päin ja kävin palkaan minuutin - 2 ja puolen min välein. Kun Collie tuli luokse menin hieman koiran luokse ja sanoin paikka. Pysyi eikä siis noussut kertaakaan! Koe ei ois mennyt läpi koska palkkasin liikkeiden välissä.

Lopuksi treenattiin vasempaan ja täys käännöksiä. Siitä ei sit kertakaikkiaan tullut mitään! Koira käytti kaiken kekseliäisyytensä että se ei vahingossakaan käänny oikein ;D. Sitten päädyin et täys käännksissä se kiertää mut kun mä teen hirveen kaarroksen kun käännyn. Pitää alkaa sitä treenaan.... Mut ihan hyvät treenit kun oli sitä häiriötäkin. Ehkä sinne vaasaankin uskaltais ihan kokeilu mielessä...