Otsikko kertoo aika osuvasti keskiviikko illan tapahtumat; Nera veti puoli rasiaa (150g) tummasta suklaasta valmistettuja konvehteja. Pikkuveli tuli naureskellen kertomaan, että Nera oli löytänyt iskän suklaakätköt. Mulle iski hirvee paniikki ja eikun kone auki ja etsimään suklaamyrkytyksestä tietoa. Ja netissä sitä oli tosi huonosti! Tai ei niinkään huonosti, vaan todella ristiriitaista. No päädyin kuitenkin tulokseen, että koitan pienellä määrällä suolaa oksettaa Neraa (suolan käyttöönkin liittyy riskinsä). En kovin vakavasti uskonut Neran oksentavan, Elvikselle piti jostain syystä syöttää 2kk suolaa, ja söi paljon suuremmat määrät sitä eikä mitään tulosta. Hieroin Neraa kaulasta ja sehän oksensi! Yön sitten kuuntelin puoli unessa, että hengittääkö varmasti tai ei ole mitään myrkytysoireita. Aamulla oli sitten hieman normaalimpaa väsyneempi, ja soitettiin ell;lle, joka sanoi että tuskin noin pienimäärä on vaarallista, mutta saattaa hyvinkin väsyttää. Illalla oli jo aivan normaali ja hyvin voiva Nepe :).

Eilen Tarja kävi parturoimassa Elviksen huomisiin näyttelyihin. Ja on meillä vaan tyylikäs mies :). Herra lyhenikin montakymmentä senttiä! Neran tukkaleikattiin sitten tänäaamuna, sukat mä olin jo siistinyt aikaisemmin. Huomenna sit aamulla kohti Kajaania, Elviksellä heti kivasti jo 9.00 kehä eli se ois niinkuin viideltä ylös.

Neran kaa aamulla jotain pientä tottisteluja. Aargh, mua ottaa niin päähän minä ite, kun tuntuu etten mä tiedä mitä, tekisin ton koiran kaa ja miten osaisin ottaa sen oikein. Tiedän että se osaa (kesken lenkin pääti sitten että nythän ois oikeen hyvä aika näyttää, et mä osaan seurata aiva huibusti!), mutta miten saisin sen viretilan niin ylös, että Nera tekisi niin kuin mä haluan. Ja tästä voi syyttää vaan itseensä, sekä typeriä virheitään, Nerakun on kuin peili. Jospas tää nyt alkas tästä sujumaan, ainakin voi toivoo.

Jotain uutta ja kivaakin ollaan tehty Neran kanssa, ollaan käyty crain crossailemassa uudella juoksuvyöllä ja -hihnalla. Ja se vasta hauskaa onkin, nyt kun ei ole niin kovia pakkasia :).