Eilen olin päivän Särkänniemen laitteiden pahoin pideltävänä (mut joo myönnetään oikeesti oli hauskaa ja delfiinien esitys upea :D). Neralla ei ollut niin hauskaa... Se oli oksentanut 8 kertaa ja ripuloinut :(. Tätini oli ottanut naperon sitten päivähoitoon ja oli iltapäivällä jo piristynyt. Tänään ei mistään oksentelusta ollut tietokaan ja oli ihan vauhdissaan niin otin ulkona vähän temppuja (sain inspiraation Tiian blogia lueskellessa Cool) ja tokoa. Nera osaa pujotella jalkojenvälistä (muuta se ei taida paljon osatakkaan). Sit keksin et voisin ottaa vanteen niin kun hyppäyttäs Neraa siitä niin tulis Rengastakin harjoteltua. Välillä hyppäs hienosti, välillä käveli vaan päältä tai iski hampaansa renkaaseen (kuinkahan monesti mä oon sitä teipannut kun Nera ja Assi on purrut sen poikki??!)

 Sit otettiin vähän tokoa (seuraamista ja maahan menoa pk malliin), niin et laitoin namin sileälle kivelle (en jaksanut hakea kuppia, laiksa minä...) ja sit otin vähän seuraamista ja kun meni hyvin, kädet T-asentoon ja sanoin : Taitava! Ja hoin et palkka, palkka, palkka! Ja juostiin namille. Tokalla kerralla kun laitoin nameja Nera kävi hotkasemassa ne ja siitä sai torut niin sen jälkeen Nera piti tarkasti huolta onko sillä ihan varmasti lupa syödä ne. Noutoakin otettiin pari kertaa ja aina vaan paremmin menee :). Assinkin kaa oon lähi aikoina temppuiltu ja tokoiltu sisällä, mutta ei tahdo muistaa laittaa niitä ylös :/.