Eilen tottisteltiin Ronjan&Julian kaa koululla. Ronja aloitti, jonka jälkeen Neps loisti jälleen <3!

Ronjan tehdessä liikkeitä Nera oli sivulla vapaasta tahdostaan ja karjahteli oikein, kato nyt ku mä kerranki yritän! Mentiin sitten kentälle ja otettiin 3X vaihtelevia seuraamispätkiä. Wow, siis niin ihanaa! Mä rakastan seuraamista kun toi on siinä vireessä kun se oli. Poikitti ja edisti todella törkeesti, mutta ei liikuta minua, pääasia et tekee riemuissaan! Kunnon riehumiset ja Ronja otti välissä.

Otettiin 2X luoksetuloja. Ekassa varasti, ja toisellakin yritti, mutta sain komennettua paikalle. Vauhti tosi hyvä ja suoraan edessäkin. Eteen menoja kepille, keppi kaatu kun laitoin sen pystyyn joten vähän hahmottamisvaikeuksia. Toinen oli hyvä. Ja loppuun vielä maahan meno ja riehumista.

Jee, mahtava fiilis jäi, jospas me tästä vielä noustaan =). Kotiin kun olin kävelemässä, eräs tuttu ihmetteli miks mulla on keppi mukana. Mua hymyilytti että eihän toisen hyvää lempileulua saattanut koulullekaan jätää, hyvää keppiähän ei jokapäivä löydäkkään! Minkäs sielle voi että on niin mieltynyt keppeihin. Keskiviikkona oltiin pitämässä agipoppoon kaa tän kesän eka agin alkeis- ja jatkokurssi ja olipas alkeisissakin lupaavia koirakoita. Elviskin pääsi ihmettelemään menoa ja rymisteli heti pitkän suoran putken ja sai semmoset hepulit että karkas :D. Kotona ollaan tätä ennen menty 2X lastenryömimä putki. Hurja tapaus ja ihan jättikokoinen! Huomenna alkaa loma joten sit kerkee Pikku E:n kaa tokoillakkin enemmän.