Tää päivitystahti on jotain uskomattoman nopeeta... Tosin eipä tässä hirveesti mitään ole tullut tehtyä, oon ollut kuumeessa perjantaista asti, onneksi nyt alkaa jo helpottamaan :). Ärsyttää hirveesti, kun olin just tällä viikonloppuna sairaana, sunnuntaina ois ollut Oulaisissa Jenni Ojalan koulutusta, niin jäi sekin nyt väliin... Äiti ja Assi oli sitten mun paikalla, kuukauden kuluttua on sitten mun vuoro! Neran ja Elviksen kanssa on puuhasteltu jotain pikkujuttuja, tänään vois treenata jo kunnollisestikkin, Neralla on ainakin supertylsää.

Neellä on ihan hirvee karvanlähtö, kaikki nurkat ja matot on mustana (tai sinisenä ;)) villakoirista. Ja neidin reisien karvat on ihan kuolleen näköiset. Mä en voi ymmärtää, miten se onnistuu aina pudottamaan turkkinsa näyttelyihin, se tekee sen varmasti jotenkin tahallaan...  Elvis pääsi eilen pesulle, ja vitsi mitkä hepulit tyyppi saa sen jälkeen kun pääsee muualle asuntoon riehumaan. Ja märät tassuhan ei pidä kunnolla pystyssä joten kaikkinainen hyppiminen ja liukasteluhan on aivan ihanaa. Neralta siistin tänä aamuna tassukarvat, olivat kasvaneet kuukaudessa kunnon huopatossuiksi.