Huh, oon kirjaimellisesti juossut koko päivän, niin tässä vaiheessa jalat on aika sökönä ja väsyttää kohtalaisesti. Ihmekkös tuo tunnin juoksemisen, 2 tunnin aksailun ja reippaan tunnin kävelyn jälkeen :D.

Roosan + Ronin ja Veeran + Nellin kanssa siis agiliideltiin. Tehtiin kaksi ihan mukavaa rataa ja kerrankin oli kamera mukana niin sai videolta suoraa palautetta. Ja todettua, että ne treenit vois ehkä videoida hieman useammin. Mä olen koko aja myöhässä jossain, mun käskyt on myöhässä ja juoksen liian hitaasti! Ärhh... Ja Neralla on joku ongelma tokavikalla keppivälillä, ekalla ei jatka millään ja kun otetaan uusiksi ei mitään ongelmaa. Tosin, luulen että jäin ekoilla kerroilla siitä vain liian kauas. Liian lähelle taas jos menee, koira alkaa kiirehtiä turhia ja jättää välejä pujottelematta. Pitää löytää sopiva etäisyys koiraan! Kontakteille saatiin hyvää treeniä piiiiitkästä aikaa. Hirveesti lisää treeni-intoa, videokuvauksen myötä, siellä on sitä hyvää settiäkin, mutta sittenkun tökkää, niin koko pakka leviää. Ja ne tökkäykset on puhtaasti omia mokia.

Pikku-Eekkis on tänään sairastanut :(. Aamu-yöllä oli mahasekaisin ja pitkin päivää on yökkäillyt, ykskaks tuosta vaan, ja ollut tosi vaisuna. Pihalla tyttöjen riehuessa tennispallolla, pikkumies on tullut vaan makoilemaan mun viereen, ja kun Elvis ei innostu tennispallosta on jotain vialla. Toivottavasti vatsapöpö menee pian ohi, nyt illalla vaikuttaa jo pirteämmältä.

Hyvää Juhannusta kaikille!